oncontextmenu='return false' oncopy='return false' ondrag='return false' ondragstart='return false' onselect='return false' onselectstart='return false'

2016/01/01

Memory of summer #1


 First I'd like to wish you all the best in 2016. I'm glad that 2015 finally ended cuz it was a very crazy year for me that's why my blog suffered a lot of time but this year it'll be different. I'm gonna work on it :) This year suprised me with snow what roughly made me realize how much I miss summer. That's why I added photos from a very sunny, warm and beautiful day to warm up when I'm looking through the window. Winter has a lot of advantaes and it's beatiful but I definetly prefer warmer seasons. 

So, I'm going to make a hot tea but I hope I warmed your day too :) Enjoy!





Na początek chciałabym wam życzyć wszystkiego najlepszego w tym 2016 roku. Cieszę się że 2015 wreszcie się skończył bo był to dla mnie bardzo szalony rok, między innymi dlatego mój blog tak wiele razy na tym ucierpiał, w tym roku będzie inaczej bo będę nad nim pracować :)
No cóż, ten rok zaskoczył mnie śniegiem co brutalnie sprawiło że zdałam sobie sprawę z tego jak bardzo tęsknię za latem, dlatego dodaję kilka zdjęć z pięknego, słonecznego i gorącego dnia żeby móc się rozgrzać gdy patrzę przez okno. Zima ma wiele zalet, pewnie no i jest piękna ale ja zdecydowanie wole cieplejsze pory roku. Także ja lecę zrobić sobie gorącą herbatę ale mam nadzieję że rozgrzałam też nieco wasz dzień :)































shirt - from grandma's closet
shorts - Tally Weijl
shoes - local shop
purse - local shop
lipstick - Avon
necklace - NewYorker

6 komentarzy:

  1. fajne spodenki

    https://skucinska.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne szorty ! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great outfit, you look stunning!

    Raquel.
    www.siempreunoszapatosnegros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. awesome *-*
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/01/moj-pierwszy-raz.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zdjecia i piekna stylizacja!
    Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń